torstai 19. huhtikuuta 2012

On tää mun tahti niin käsittämätön hidas, et en vieläkään uskalla aloittaa mitään isompaa työtä, vaikka olen itselleni jo suunnitellut villatakin Purosta, jota tuli hamstrattu Tokmannin tarjouksesta (5 € kolme kerää) aika reippaasti. Pari kesäpuseroa/tunikaa/mekkoa erilaisista bambulankoista on myös toteutusta vaille valmista :) ja pojille ostettu puuvillalankoja pieni säkillinen. Mut kun vaan ärsyttää sen ajan puute :( Ja aina tulee niitä ajankohtaisia projekteja. Nyt oon kolmisen päivää viettänyt väkertämässä kummitytölle synttärilahjaa, ja se rupeaa olemaan melkein kuosissa.



Sain kuitenkin ne ensimmäiset pitsisukat tehtyä ja niistä tuli ihanat. Mulla on se ongelma, että villasukkia en juuri voin käyttää, kun sisällä tulee melkein heti kuuma (vaikka olis kuinka jääkalikat jalat ennen) ja ulkona ne ei tahdo mihinkään kenkiin mahtua. Niin tälläisestä villa-puuvilla-poliamyydi-sekoitteesta tuli niin hyvät! Ei tuu kuuma, kenkään mahtuu ja on mun mielestä niin pirteät. Lanka löytyi Jätti-rätin lankakorista, maksoi huimat 1€ 50 gr. Ehkä ei mikään luksusta, mut mä tykkään :)

Malli: Wavy socks (ravelry)
Puikot: 3,25 (muistaakseni)
Lanka: Zettl Nina Cotton/Wool Sock

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos palautteestasi