sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Tuparilahja

Perjantaina käytiin pikaisesti kaverin tupereilla/vaatekutsuilla ja sinne vein lahjaksi pari ihanan väristä (ainakin omasta mielestä) bamburättiä. Olen jo pitkään marinoinut tämän kaavan rättiä, kun jotenkin on kivaa, kun siinä on se kuvio. Ja tämän bloggaajan rätit on vaan niin nättejä...



Ompelurintamalla on edelleen hiljaista, thanks to pirun saumuri, jota en edelleen osaa säätää. Ja joka kerta menee hermot, kun olen melko varma, et sen pitää nyt toimia, eli vika on mussa :)

Niin olen sit tehnyt ajanvietteeksi kivan haasteellista neuletyötä, nimittäin mun tokaa huivia (huom, otin taas kokoiluksi vaikka se ekakin on vielä aivan kesken). Tossa on vaan toivoa, et se voi jopa valmistua, kun sitä tehdään sellaisena KAL (knit-along) systeemilla, joka viikko tulee uusi vihje. Lopullinen muoto on mysteeri ja se antaa vähän motivaatiota jatkamaan. Ekan vihjeen sain jo valmiiksi.
Pakko oli saada ne kukat mukaan kuvaan, kun olin varma, et onnituin niitäkin tappamaan (mun viherpeukalo on aika keskellä kämmentä), mut näähän rupes kukkimaan :)))

Ja Hyvää Äitienpäivää!!! Mun kesätukkapojat on tässä.


1 kommentti:

  1. Vähänkö mulla kesti yhdistää sun blogi suhun! Nyt rupesin kattoon, että hei mä taidan tuntea nuo kuvassa olevat lapset. Joo-o...

    VastaaPoista

kiitos palautteestasi